Starry, starry night

Starry, starry night ... Ik heb het niet over het liedje, over het schilderij van Vincent van Gogh of over de prachtige sterrenhemel in New Zealand, nee ... Ik heb het over het oogschaduwpalet Starry Night van MUA!


Deze mooie oogschaduws hebben de kleuren van een echte sterrenhemel. Vandaag heb ik mijn ogen dan ook opgemaakt in grijstinten met een vleugje blauw. De oogschaduws bevatten stuk voor stuk shimmers. Schijnt het zonlicht op je ogen, dan lijken er wel miljoenen sterretjes op je oogleden te zitten!


Hierboven een overzichtje van welke oogschaduws ik gebruikt heb. Ik ben begonnen met de kleur Orion, de donkerste kleur in dit palette. Meteen viel mij op hoe gepigmenteerd de kleur was, deze kleur gaf mijn ogen meteen al een stuk meer uitstraling. Daarna ben ik verder gegaan met de grijze kleuren Aquila en Sagitta. In mijn ooghoeken heb ik de witte kleur Mono-ceros aangebracht voor wat extra highlight en in het midden van mijn oog depte ik wat van de babyblauwe kleur Hydra om de algehele look een wat meer blauwe teint te geven. 

Deze oogschaduws zijn onwijs gepigmenteerd, bevat veel shimmers en geeft je direct het idee van een prachtige sterrenhemel !


Om de look af te maken, eindigen we natuurlijk altijd met een lipstick als finishing touch. Dit is de MUA Shade 16 Nectar. Een peachy, coral kleurtje wat meteen een zomergevoel oproept. 



En zo is mijn Starry, Starry Night lookje op zijn einde gekomen. De look is voor zowel dag als nacht geschikt! You choose ;-)

Geen opmerkingen: