Tropical Paradise

Ohhhh zon, zee, strand, zonnebrilletje op en genieten! Daar horen natuurlijk ook tropische oogjes bij en daar leenthet Sleek i-Divine Snapshots palette zich dan weer heel erg goed voor. Met deze look laat ik zien welke ik gebruikt heb uit dit palette, of beter gezegd, welke ik niet gebruikt heb! Want alles mag lekker kleurrijk en over de top. En dus zit bijna het hele palette op mijn ogen!



Zie hier mijn ogen als eindresultaat na het geweld aan kleuren dat ik heb gebruikt. Het zijn werkelijk plaatjes, kleine kunstwerkjes waar je naar kunt blijven kijken en elke keer weer een andere kleur spot. 


Ik ben begonnen met de donkerpaarse kleur Purple Haze in mijn arcadeboog. Het eerste deel van mijn oog zette ik vervolgens in het zonnetje met de lila shimmery kleur Lotus Flower. In mijn binnenste, onderste ooghoek zet ik Kiwi Flower, deze vrolijke groene laat ik overlopen in de zeegroene kleur Green Iguana. Vervolgens zet ik mijn buitenste bovenste ooghoek aan met Hummingbird. Deze blauwe kleur laat ik ook een beetje overlopen en blenden met mijn onderste wimperrand die gekleurd is in Green Iguana. Dit zorgt ervoor dat mijn hele buitenste ooghoeken een blauwe boventoon hebben. Omdat mijn ogen nu nog vooral paars met blauw zijn (en een beetje groen), dep ik de felle oranje kleur Tequila Sunrise in het midden van mijn oogbol en laat deze blenden in Hummingbird. Zo ontstaat er een soort van gouden gloed in het midden van mijn oog. Vlak voor waar ik Tequila Sunrise heb aangezet, dep ik een beetje Magenta Madness, gewoon, om deze knalroze toch eens uitgeprobeerd te hebben. In mijn ooghoeken zet ik de witte kleur Martini als extra highlight, en om de randen te verzachten gebruik ik de matte zachtblauwe kleur Summer Breeze die Hummingbird zacht laat blenden en vervagen in het niets.


En het resultaat ... Is tropisch! Krijgen jullie er ook niet onwijs veel zin in de zomer van ? Bij het zien van deze ogen denk ik meteen aan de kleurigste cocktails, zulke cliché cocktails met een gezellig parasolletje erbij!



Gaan jullie deze geweldige look uitproberen van de zomer? Ik kan je vertellen dat dat instant zomergevoel zich meteen aandient met het opdoen van deze oogschaduw! Je shopt het Snapshots palette op onze webshop www.beautysbest.nl. 

Geen opmerkingen: