Hittegolf

Normaal heb ik het niet zo op de warme temperaturen, maar de warme kleuren uit het Storm palette van Sleek doen mijn hartje sneller kloppen. Vandaag een warme, zomerse look met dit stormachtige palette!
Vorige keer liet ik al zien hoe je een haastige-spoed-lookje kon maken met dit palette. Als je wat meer tijd hebt kun je echter heel wat meer uit deze mooie oogschaduws halen. Vandaag gebruik ik de warmste kleuren uit het palette en combineer ze tot een. Om de look af te maken gebruik ik de Matte Me-gloss van Sleek in Birthday Suit. De kleur sluit perfect aan op de oogschaduws!


Voor deze look gebruik ik de drie warmste kleuren, zoals ik al zei. Het palette bevat drie matte kleuren; ook die zal ik alle drie gebruiken. Hoe? Lees snel verder!

  • Stap 1: Perfect Storm breng ik aan in mijn binnenste ooghoek en de binnenste helft van mijn ooghoek.
  • Stap 2: Fire Storm breng ik aan op het midden van mijn ooglid.
  • Stap 3: Dust Storm breng ik aan op mijn buitenste ooghoek.
  • Stap 4: Eye of the Storm breng ik aan in mijn buitenste helft van de arcadeboog. De binnenste helft van de arcadeboog vul ik op met Calm before the Storm.
  • Stap 5: Blackout gebruik ik als laatst; als een eyeliner van oogschaduw.

                            

Na wat mascara zijn de ogen klaar. Zoals ik al zei heb ik de Matte-Me gloss gebruikt in Birthday Suit. De kleur sluit perfect aan op de ooglook en blijft super lang zitten - zonder bij te hoeven tippen. Net zo enthousiast over deze look als ik? Shop 'm snel in de webshop ;-)

                                                  

Geen opmerkingen: