Strakke lijnen

Ik gebruik natuurlijk niet écht duct tape (althans, een klein, dun streepje kan heus geen kwaad !) maar tape gebruiken voor het aanbrengen van je oogschaduw is helemaal zo gek nog niet en dat is dus precies wat ik in deze look ga doen ! Je kunt dus tape gebruiken of plakband, als het maar plakt en een rechte, strakke lijn geeft waar jij je aan vast kunt houden. Of nou ja ... De tape doet zijn werk voor jou! 



En nu hoor ik je denken, tape, op mijn gezicht ? Dat komt nooit goed ! Oh jawel hoor. Zolang je een klein beetje gebruikt en het gebruikt waarvoor je het bedoelt, namelijk je oogschaduw, is er geen vuiltje aan de lucht. De tape zorgt voor een strakke oogschaduwlijn die je ook meteen als richtlijn kunt gebruiken voor je winged eyeliner. Geen rare hobbels en bobbels meer, maar gewoon een perfecte cat eye in een handomdraai !


En dit is hoe het er dus uitziet ! Niet heel charmant, maar zodra ze eraf zijn en enkel de kunstwerkjes op je ogen achterblijven ben je dat alweer vergeten. Ik heb hier al mijn oogschaduw erop zitten, rest mij alleen nog de tape eraf te halen en mijn ogen af te maken.



En zo heb je dus die strakke lijn waar zelfs een professionele schilder nog van droomt ! Je kunt het natuurlijk uithalen met iedere oogschaduw die je wil, maar ik heb ons Sleek i-Divine Sunset palette gebruikt. Belangrijk is natuurlijk wel dat je in de ooghoeken een mooie, donkere kleur zet (in mijn gevak zwart), om je strakke lijn extra te benadrukken.



Gaan jullie het proberen ? Altijd leuk om op Facebook jullie strakke selfies te zien natuurlijk !

Geen opmerkingen: