When in doubt, wear red !

Rode lippen, rode nagels, het perfecte rode jurkje, die hoge rode stiletto's of dat lakleren rode tasje; rood is altijd mooi. Het is altijd chique, altijd hip en nooit uit de mode.


Daarom draag ik vandaag ook rode lippen! Rode lippen zijn een vorm van statement maken, het geeft een vrouw een klassieke uitstraling, een gewaagde uitstraling, een business uitstraling. Een vrouw met rode lippen, is een serieuze! 

Ik heb vandaag de Etos Longlasting Lipcolor op in de kleur Cherry Red. Omdat dit een matte kleur is en ook echt droog opdroogt, draag ik er de lipgloss van ons eigen Fake Bake overheen, in de kleur High Maintenance. In het vervolg zal ik dat niet zo snel meer doen, aangezien matte, longkasting kleuren zin krijgen om te gaan rullen en vervellen in de loop van de dag, en die extra lipgloss die ik daar overheen droeg heeft het alleen maar erger gemaakt. Afijn, het resultaat is het eerste begin van de dag verbluffend mooi dus daar kijken we dan maar naar!

De Etos Longlasting Lipcolor is een van hun vernieuwde make-upjes. Ik houd normaal helemaal niet van opdrogende, longlasting make-up en daarom is deze lipgloss ook niet mijn favoriet. Het fijne om te weten is dan weer wel dat hij écht lang blijft zitten. Kun jij je geen zorgen maken om een wat droog geviel en een wat rullende lipgloss in de loop van de dag ? Dan is deze lipgloss zeker wel geschikt voor jou.


Onze eigen Fake Bake lipgloss in de kleur High Maintenance is natuurlijk altijd mooi. Je kunt hem alleen dragen voor een glossy effect, je kunt hem mixen met andere Fake Bake lipglossjes om je eigen, unieke kleur te maken óf je draagt hem zoals ik over een andere lipstick/lipgloss heen. Bij alledrie de opties geeft hij een heel ander effect maar het feit blijft, dat hij hartstikke mooi is !
En bij knallende lippen horen natuurlijk rustige ogen ! Dat hoeven niet per definitie twee kale knikkertjes te zijn, nee, je kunt ze ook mooi opmaken in enkel natuurtinten. Ik gebruikte hiervoor het Urban Decay Naked palette


Ik ben gegaan voor de bruine, taupe, roze kleurtjes met shimmer. Dat vind ik altijd de mooiste uit Naked palettes ! Ik ben begonnen met de donkere kleur Hustle in mijn arcadeboog, waarna ik Toasted in mijn buitenste ooghoeken heb aangebracht. Daarna heb ik Sidecar gebruikt in mijn binnenste ooghoeken, maar ook Virgin, de wittige kleur, om wat highlight te krijgen. Tot slot heb ik Sin, de rozige kleur, gebruikt om de harde lijnen van Hustle nog iets te vervagen.



En zo passen rode lippen en opgemaakte ogen natuurlijk prachtig bij elkaar! Oogschaduws van Naked zijn altijd mooi en natuurlijk, zo kun je ervoor kiezen je look nude te houden of juist lekker uit te pakken met knallende lipsticks. Wat kies jij? Knallende lippen, of lekker nude? 

Geen opmerkingen: