Lipgloss love

Sprankelende ogen, sprankelende lippen; het gaat in dit geval heel goed samen ! Want van onze Fake Bake lipglosses ga je vanzelf lachen, en dan lachen je ogen mee ;-)



Ik heb hier de Fake Bake lipgloss in de berry rode kleur High Maintenance gebruikt. Een lipgloss als die van Fake Bake, is niet zomaar van je mond af te krijgen. Deze lipglosses blijven serieus lang zitten, en met een lipliner eromheen nog net eventjes wat langer. De lipglosses van Fake Bake zijn niet getest op dieren (en dat vinden wij meisjes fijn !), en zijn naast dat ze supermooi zijn ook nog eens verzorgend voor je lippen. Twee vliegen in 1 klap!

De bedoeling van de Fake Bake lipglosses, is eigenlijk dat je hun verschillende kleurtjes gaat mixen om jouw eigen, unieke kleur lipgloss te krijgen. Ik ben van plan hier nog wel een blogje over te gaan schrijven ! Wie weet wat voor aparte kleur eruit kan komen :-)


Op mijn ogen heb ik een palette van Revolution gebruikt, de Iconic Pro. Hieruit heb ik enkel de naturel kleurtjes gebruikt, omdat ik graag een naturel lookje wilde krijgen vandaag, maar wel met wat kleur. En daar zorgt dit minuscule beetje oogschaduw dan weer voor, maar ook de fijne lipgloss die de hele dag op mijn lippen blijft hangen! 



Een verzorgd lookje hoeft dus helemaal niet moeilijk te zijn of lang te duren. Producten waarvan je weet dat ze goed zijn, mooi zijn of fijn zijn brengen in de ochtend lekker vlot aan en daar heb je de hele dag dan weer plezier van.

De Fake Bake lipglosses shop je op onze webshop www.beautysbest.nl. Gaan jullie er voor ééntje, of kies je er meteen twee om jouw eigen unieke lipgloss samen te stellen ? ;-) creaties zien wij graag verschijnen op ons Facebook!

Geen opmerkingen: