Rocking like a rockstar

Het is alweer een tijdje geleden dat het Gwen Stefani-palette van Urban Decay op de markt is gebracht. En al die tijd heb ik er geen blog over geschreven - shame on me. Maar vandaag is het zover; ik ga jullie een van de talloze mogelijkheden laten zien die je met dit palette kan bereiken!
Het palette bestaat uit veel bruin tinten; shimmers, mattes, donker en licht. Ook bevat het palette drie bonte kleuren; fel roze, kobalt blauw en geelgoud. Deze drie kleuren lijken in het begin nogal opzichtig, maar er zijn wel manieren om ze te combineren voor een mooie look. Zo heb ik vandaag de geelgoude kleur gebruikt; een kleur waarvan je niet verwacht dat 'ie voor een alledaagse look door kan gaan. Helaas doet het licht en de kwaliteit van mijn camera de kleuren niet veel goeds - de look is in het echt mooier dan ik jullie via de computer kan laten zien!

Magic's in the makeup, zegt de quote die op de spiegel is afgedrukt. Inderdaad; dus let's spread the magic. Muziekje op de achtergond (Sweet Escape, misschien?) en kwasten in de aanslag!

  • Stap 1: Plakband. Voor een scherpe ''wing'' twee tapes langs je ogen.
  • Stap 2: In de arcadeboog en buitenste ooghoek breng ik Zone aan.
  • Stap 3: Over mijn gehele ooglid breng ik de kleur 1987 aan - jaja, dat is ', Goudgeel.
  • Stap 4: In de buitenste ooghoek en de buitenste helft van mijn arcadeboog laat ik Punk overvloeien.
  • Stap 5: De buitenste ooghoek zet ik nog eens extra aan met Blackout.

Dan is het tijd voor het tricky gedeelte; Eyeliner. Ik gebruik mijn Dipliner van Golden Rose en besluit voor de verandering is een keer de eyeliner aan te brengen met plakband op mijn ogen. Hoewel het plakband het blenden iets belemmerd, doet het wonderen voor mijn eyeliner. Het gaat veel gemakkelijker met plakband! Dan moet ik nog was mascara aanbrengen en zijn de ogen klaar. Omdat de ogen nu best wel opvallen; maar een zachtroze lippenstift de look wat flets maakt, kies ik voor een tussenweg. Ik ga voor de glossige lippenstift van Estée Lauder in Wild Orchid; een zachte fuchsia kleur. Dan is de look klaar - ready, steady? GO ;-)


Geen opmerkingen: