Ogen als cadeautjes

Het Oh So Special palette van Sleek is zo mooi en zo zoet roze, het heeft zulke lieve namen voor de kleurtjes, het zijn simpelweg 12 klein, ronde cadeautjes in een doosje. En zodra jij ze opsmeert, zijn je ogen er net twee ! Zeker met de combinatie van kleuren die ik vandaag gebruik. 




Ik begin met de mooie lila/roze shimmerkleur met vleugje goud Gateau. Deze zet ik in mijn binnenste ooghoek tot de helft van mijn ooglid. De andere helft tot mijn buitenste ooghoek zet ik in met Organza, de mooie roze shimmery kleur. Vervolgens, om de look meteen een iets donkerdere kant op te sturen, zet ik in mijn arcadeboog en mijn onderste wimperrand de auberginekleurige shimmer Celebrate. Het is de bedoeling dat het een natuurlijk lookje wordt, maar mag wel gezien worden! Celebrate gaat hiervoor zorgen. Om Celebrate te ontdoen van zijn heftigste randen, gebruik ik de paarsig bruine matte kleur Wrapped Up. Deze zet ik in mijn buitenste ooghoek en laat ik blenden in Celebrate, waarmee ik die meteen mooi uit laat lopen. Met de bruine shimmer Gift Basket ga ik er lichtjes nog overheen om een iets warmere gloed in het geheel te brengen. Mocht je dit niet willen en de look liever iets meer roze/paars te houden dan kun je Gift Basket natuurlijk makkelijk achterwege laten.


De look is in zijn geheel echt heel zacht geworden. De kunst is natuurlijk om het idee te wekken dat je geen tot weinig make-up draagt, terwijl je er wel vlekkeloos uitziet. Dus een natuurlijk uitziende look, mét make-up!


Op mijn lippen draag ik een lipstick uit de nieuwe collectie van Rimmel, dit is de Naughty Nude. Met een lipliner blijft hij superlang zitten en hij is ook nog eens vettig ! Dus dag dag vellende lippen, hallo gehydrateerde lippen met een stralende kleur ! Deze lipstick is er in vele andere kleuren, dus voor ieder wat wils. Ook zonder lipliner is deze kleur erg mooi en vooral erg natuurlijk - precies wat we wilden bereiken vandaag met onze "natural WITH makeup" lookje ;-)


Al met al dus een geslaagde look! Eentje die voor herhaling vatbaar is. Eentje in het kader van "ik heb haast en gebruik een bekend lookje". Hoe simpel is dat ? Makkelijk, snel en toch supermooi!

Het Oh So Special palette van Sleek koop je bij ons in de webshop! Geef jezelf eens een cadeautje en geniet van deze 12 prachtige kleurtjes !

Geen opmerkingen: