5(0) tinten zomers roze

Zodra het zonnetje begint te schijnen en de vogeltjes beginnen te fluiten spelen de voorjaarskriebels weer op. Het donkere goed mag de kast uit en de bruine oogschaduws kunnen we ook even laten liggen. Maar we krijgen pas echt zin in de zomer bij het zien van deze snoepjes van lippenstiften - dus tuit die lippen maar!
Ik lééf voor oogschaduw; maar op een hete zomerdag waar al het poeder van je oogleden afdrijft mag je de lippenstift ook echt niet onderschatten. Ze laten onze look knallen, spreken en maken het geheel af. Op een warme zomerdag dragen we misschien iets minder oogschaduw en dan kunnen we ons make-upje net even die oppepper geven o zo nodig is. Dus hier mijn top 5 (in willekeurige volgorde) meest zonnige lippenstiftjes!

#1 L'Oréal - Pink Passion


Zacht - en toch een pittig kleurtje. Hoewel de foto deze lippenstift geen eer aan doet, ben ik echt heel tevreden. De lippenstift laat je gezicht wat oplichten en is echt perfect voor de lente en zomer. Hij heeft een kleine peachy ondertoon, maar dat is juist één van mijn favoriete dingen aan deze lippenstift.

#2 Sleek - Candy Cane                         

Candy Cane is een stuk feller dan Pink Passion. Het is een lippenstift waar je niet omheen kan, maar op een verbazingwekkend goede manier. In het begin dacht ik dat de lippenstift te schreeuwerig zou zijn; maar het is eigenlijk een heel mooie kleur. Ja, hij valt nogal op - maar dat mag ook, we doen 'm tenslotte niet voor niets op - en 'm opsmeren hoeft maar één keer. Candy Cane blijft de gehele dag zitten, zonder bij te hoeven tippen. Zoals de naam al doet vermoeden; Candy Cane is echt een snoepje voor je lippen!

#3 Etos - Summer Sweet                       
                             

Deze kleur neigt iets meer naar een bessenkleur en vind ik persoonlijk iets mooier voor de nazomer. De kleur blijft goed zitten en de lippenstift is redelijk vet, Buiten dat komt 'ie van de Colour&Care collectie; dus is het ook nog eens verzorgend. Maar voor een echt zonnige dag zou ik liever voor een van de andere kleuren gaan ;-)

#4 Sleek - Pink Party

Dit is verreweg de felste knalkleur van allemaal. Ondanks de naam komt de gloss bij mij niet bepaald roze over, maar eerder koraal - wat ik ook niet erg vind, trouwens. Bij het aanbrengen glanst de gloss nog, maar binnen twee minuten voel je de kleur intrekken en droogt de gloss mat op. Ook bij dit product van Sleek hoef je niet bang te zijn dat de kleur afzakt - sterker nog; je kan je beter zorgen maken of je makeup remover wel sterk genoeg is. Het is een mooie kleur; en op een warme dag ben je van deze zomerkleur verzekerd, maar je moet er maar net zin in hebben. Het is een kleur die meteen de aandacht trek; en ik houd er van, maar de meningen zijn nu eenmaal niet allemaal hetzelfde.

#5 Golden Rose - Lipstick 53


Ook een felle donder, maar eigenlijk is dit dé perfecte roze lente-lippenstift. Hij is fel, maar niet schreeuwerig. Hij heeft een klein beetje koraal in zich, maar is toch ook overduidelijk roze. Ik kan alleen maar enthousiast zijn over deze lippenstift; want hij blijft ook nog eens perfect zitten! En het mooiste nieuws van alles? Leeuwendeel van deze mooie kleurtjes zijn ook nog eens in onze webshop te koop - dus waar wacht je nog op?

Geen opmerkingen: