Parad-eye-s

Zodra Nederland de eerste zonnestraal te pakken heeft, dwalen mijn gedachten af naar nóg zomerse plekjes - wat niet zo moeilijk is; België heeft waarschijnlijk al meer zonuren dan ons kikkerlandje. Mijn gedachten vertrekken naar plekken met zeegroene zeeën, oranje zonsondergangen, felgekleurde bloemen en roze flamingo's... Klinkt alsof iemand te lang op Google Earth heeft rond gescrold.
Precies - naar die blauwe oceanen kunnen we fluiten. De enige plek waar ik die kleuren zie is in het Original-palette van Sleek. Ziet er naar uit dat ik de enige paradijsvogel ben die door Nederland paradeert. Dus - klaar voor de zomer en wil je die kleuren van je oogleden af laten knallen?
Het Original-palette is in onze webshop verkrijgbaar en kijk wat voor 'n snoepje het is:


Met het palette kun je vele kanten op. Je kan gaan voor een warme koperen look, army green, oceaanblauw of ultra-violet. Het palette bestaat voornamelijk uit shimmers, maar hij bevat ook één matte kleur, namelijk zwart. Ik ga vandaag voor een tropisch lookje; heel zomers, maar misschien niet alledaags. Toch benieuwd? Lees dan snel verder.

                                

  • Stap 1: Ik begin met de felle knalkleur The Thames en breng deze aan op mijn gehele ooglid.
  • Stap 2: Ik laat deze blauwe kleur uitlopen naar paars; Royal die ik ook in mijn arcadeboog aanbreng.
  • Stap 3: Met een dun kwastje breng ik London Rain aan op de plek waar The Thames & Royal in elkaar overlopen. Ik laat de kleur iets naar boven uitwasemen zodat het paars iets afgezwakt wordt.
  • Stap 4: Black Cab, de zwart matte kleur breng ik aan in mijn buitenste ooghoek en laat ik een ietepieterpeuterig-beetje overlopen in mijn arcadeboog.
  • Stap 5: In mijn binnenste ooghoek breng ik Afternoon Tea aan. Aan de onderkant laat ik hem iets overlopen in een groene oogschaduw en blend dit goed uit. Net zoals de rest. Waar het nodig is breng ik nog wat Royal aan of maak ik de look iets donkerder met nog een beetje London Rain, net zo lang tot het naar mijn zin is. Ook trek ik een lijntje langs mijn oog met het oogpotlood Noir van Eau la la liner (Sleek). Als mijn wimpers weer zijn ondergedompeld in mascara is de look af.

In het begin lijken de kleuren misschien wat heftig, maar zo lang je ze afzwakt en van blenden je levensmissie maakt, krijg je een heel mooie (en zomerse!) look. Daarbij is blauw op je ogen ook nog eens dé beautytrend voor deze lente, dus leef je uit! ;-)

                                               

Geen opmerkingen: