Need some space

Wij zijn niet de enige geweest die genoten hebben van een nieuwe Star Wars film. Diverse merken hebben hun inspiratie opgedaan en komen met lijnen terug die out of this world zijn. Max Factor lanceerde hun Star Wars collectie en Douglas kwam met hun Lost in Galaxy op de proppen. Dus. Laten we zoeken waar ze gebleven zijn.
De collectie bestaat uit metallic oogschaduws (in zeegroen en paars), metallic eyeliners (paars en zwart) en roze lipsticks - niet metallic in dit geval ;-)
De kleuren zijn prachtig en hebben een goede pigmentatie. Het is misschien even denken waar je de oogschaduws mee kunt combineren, want de kleuren als enkele oogschaduw gebruiken zou niet mijn keus zijn.

Vandaag schrijf ik een review over één van de producten uit de collectie; namelijk de paarse eyeliner. Hiervoor heb ik eerst taupe-kleurige oogschaduw aangebracht voordat ik met de eyeliner aan de slag ging. Omdat 'ie metallic is, zie je 'm niet altijd even goed. Het kwastje van deze vloeibare eyeliner is ultra-dun en persoonlijk vind ik het nogal lastig om de eyeliner goed aan te brengen, ook als ik de basis heb gelegd met zwarte eyeliner. Maar hé, wie weet ligt dat gewoon aan mij - we weten tenslotte allemaal hoe goed ik met eyeliners overweg kan. Ik had er iets meer van verwacht, en omdat het een eeuwigheid duurt voordat je de eyeliner ziet, zou ik sneller geneigd zijn iets anders op mijn ogen te smeren.
 

Geen opmerkingen: