Contouring 2.0

Move over; trends als face forming à la Kim Kardashian en lip contouring à la Kylie Jenner zijn uit de spotlight verdreven door deze nieuwe hype. Een trend die al járen mee doet, maar nooit de aandacht heeft gekregen die hij heeft verdiend. Maak kennis met Eye Sculpting.
Een intense oogopslag; wie wil dat nu niet? In slechts drie stappen kan je jouw ogen shapen en geef jij niet alleen een andere vorm aan je gezicht, maar ook aan je ogen.

Stap 1: De wenkbrauwen.
Ofwel; frame. Geef jouw wenkbrauwen vorm door ze bij te tekenen naar jouw zin. Vul ze in, maak ze voller en laat de lijn strakker verlopen.
Stap 2: Eyeliner
Nu komen we bij het shapen. Gebruik eyeliner aan de rand van je bovenste wimperlijn, maar breng ook zwart oogpotlood aan op je bovenste waterlijn (eventueel ook je onderste waterlijn) voor een intensere look. Je wimpers lijken hierdoor voller en omlijsten je ogen.
Stap 3: Mascara
Impact. Laat die lange, volle wimpers de aandacht stelen!

Ik heb hierbij een neutraal ooglookje gemaakt om mijn ogen net iets meer diepte te geven. Ook heb ik in mijn onderste waterlijn een witoogpotloodje gebruikt in plaats van zwart. De producten die ik heb gebruikt kun je in onze webshop vinden!
Sleek Eau la la Liner - Noir & White Noise
Sleek Eye & Cheek palette -All day Soiree








Geen opmerkingen: