Life began in a garden ...

Vandaag een lookje met het prachtige Garden Of Eden palette van Sleek. Hierin gebruik ik enkel de lila en bruinige teinten. Garden Of Eden is een mooi palette met natuurteinten zoals dus lila en bruin, maar ook groene teinten spelen een hoofdrol. En dat hoort natuurlijk ook in een tuin!


Ik ben begonnen met de lichtste en erg mooie lila kleur Eve's Kiss. Deze zet ik over mijn halve oog. De andere helft van mijn oog vul ik in met de taupekleurige glitterkleur Forbidden. Dit is nog wel een lila teint, maar heeft ook iets bruins. Met zijn subtiele glittertje is hij een hele speciale in dit palette. Op mijn onderste wimperrand en in mijn arcadeboog zet ik de bruine kleur Entwined. Deze zorgt ervoor dat de algehele look iets meer een bruine boventoon krijgt. Tot slot gebruik ik als highlight in mijn binnenste ooghoeken de gouden kleur Gates Of Eden


De i-Divine palettes van Sleek zijn zo onwijs mooi, zo bewijst ook dit lookje en dit palette het weer. Alle kleuren zijn onwijs gepigmenteerd en hebben een prachtige glans. Hun houdbaarheid is onwijs goed, ze vervagen de hele dag lang niet en lopen niet in de oognaden. 


Op mijn lippen draag ik de Matte Me lipgloss van Sleek in de kleur Birthday Suit. Het is een lipgloss die perfect bij deze oogschaduw past. Hij geeft mijn look net dat beetje extra taupe wat het nodig had!




En jullie? Zouden jullie uit het Garden Of Eden palette ook enkel de lila teinten gebruiken of trekken juist de groene teinten meer jouw aandacht? 

Geen opmerkingen: