... Or go solo

De Fake Bake lipglosses waar ik al vaker over schrijf, fotografeer en blog, zijn gewoon favoriet ! Deze schatjes blijven lang zitten, ruiken naar een kauwgomballen-machine en glitteren bijna je mond af. Nu is het dus de bedoeling dat je ze mixt met elkaar, en dat is precies wat ik vandaag ga doen met de berry rode kleur High Maintenance en de mooie bronzen kleur Bronze Addiction.



Maar ... Hoe mix je ze nou het mooist ? De meest simpele manier is toch wel het volgende. Ik heb op mijn bovenlip Bronze Addiction gebruikt, en op mijn onderlip High Maintenance. Sluit je lippen en druk ze stevig op elkaar. Zorg dat de kleuren mooi kunnen mengen. Als je vervolgens je mond opent, is daar je geheel eigen kleur ontstaan!


De normaal zo lichte Bronze Addiction en de zo donker en heftig glitterende High Maintenance hebben zich veranderd in een warme, bruinige kleur. Je kunt makkelijk zien dat de lipglosses serieus gemaakt zijn voor het mixen en matchen. Natuurlijk kun je ze ook solo dragen, dan zijn ze ook oogverblindend mooi, maar het heke mix-gebeuren is toch wel een leuke bijkomstigheid. Zo wordt Fake Bake lipglosses sparen een ware verslaving aangezien je kleurmogelijkheden bijna oneindig worden !


Op mijn ogen draag ik vandaag simpel en snel het Urban Decay Naked palette. Ik gebruik de roze shimmer Toaster op mijn gehele oogbol en zet mijn ooghoeken en deel van arcadeboog aan met de grijze shimmer Gunmetal om toch wat body te geven aan deze look van vandaag. Hoe dan ook, het ging om de lippen vandaag !


En zo is mijn look van vandaag geworden, heel natuurlijk en toch duidelijk aanwezig. 

De Fake Bake lipglosses shop je natuurlijk bij ons op de webshop www.beautysbest.nl ! Mix and match, or go solo!

Geen opmerkingen: