Calm before the storm

De kleuren van een storm, welke zijn dat eigenlijk? We denken aan donker, aan grauw en grijs, maar er zit zoveel meer in dan dat! Er zijn tinten van roze, van blauw, maar ook groen en zelfs bruinige kleuren pakken zich samen boven je hoofd als er zich een ware storm ontpopt.



Het mooie i-Divine palette van Sleek, Storm, heeft al die mooie kleuren verzameld in slechts één doosje. En naast al deze mooie kleuren, hebben ze ook nog eens allemaal mooie namen (en daar ben ik dan weer heel gevoelig voor ;-)).


Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb voor mijn look. Het zijn enkel de kleuren van de bovenste rij, er komt ook écht nog wel een look met de onderste rij, maar als ik een nieuw palette open dan zwicht ik meteen voor mijn favoriete kleurtjes, namelijk roze. En dan geen "ik heb net gejankt roze", maar de mooie roze. Zoiets als rosé goud, met shimmer. En dat is wat dit palette precies heeft op de bovenste rij! 

Ik ben begonnen met de mooiste uit dit palette (vind ik ;-)) en dat is Perfect Storm. Deze roze, shimmery kleur zet ik van mijn binnenste ooghoek tot het midden van mijn oog. Een perfecte basis als je die roze wil hebben! Vervolgens zet ik van het midden tot mijn buitenste ooghoek de mooie beige kleur met shimmer, Sand Storm. In mijn arcadeboog en mijn onderste wimperrand gebruik ik Firestorm. Deze aubergine-achtige kleur geeft het geheel een wat donkerdere uitstraling en wat meer body. In mijn binnenste ooghoek en in mijn binnenste ooghoek van mijn onderste wimperrand zet ik Snow Storm. Deze beige, bijna witte shimmery kleur highlight de boel een beetje, en tot slot gebruik ik Thunder Storm, een gouden shimmer, als accentje op het midden van mijn oog. Deze breng ik deppend aan zodat hij extra opvalt.



Op mijn lippen gebruik ik de Sleek Gloss Me gloss Hawaii Honey. Deze oranje lipgloss met glotter laat ik extra opvallen door er een bruinig liplijntje omheen te trekken. Zo valt een lipgloss net iets meer op en hij blijft meteen iets langer zitten!


En zo is mijn Stormy lookje af! Of ik er een storm mee kan doorstaan? Dat denk ik niet. Mijn gebruikte kleurtjes roepen eerder het zonnetje op!

Geen opmerkingen: