Glossy kiss

Het voorjaar staat voor de deur, de zomer staat bijna op de stoep, het is tijd voor zongebruinde huidjes en sprankelende lippen, maar ... Hoe dragen we die nou het beste ? Sprankelende lippen klinken meteen als lipglossjes vol met glitters, zo eentje waarbij je hoopt dat er geen wind staat anders kleeft je halve kapsel aan je mond vast. Gelukkig weten we allemaal dat er genoeg lipproducten op de markt zijn die ervoor zorgen dat dit niet gebeurt. Lipglossjes die niet kleven of penlipsticks die de kleur geven van een lipstick, het comfort van een lipbalm en de glans van een lipgloss! En daar heb ik het vandaag ook over. Je beste vriend deze komende, zonnige dagen!



Penlipsticks zijn natuurlijk allang niets nieuws meer onder de zon. Ik weet nog wel dat ze vrij nieuw waren, en mijn eerste penlipstick kocht van Clinique (ook een rode trouwens !). Ik hield nooit echt van rode lipsticks, ik ben blond en dus ik een rode lipstick al gauw too much, maar door de transparantie en de glans van een penlipstick voelde ik me toch wat meer aangetrokken ertoe en kocht er eentje. En na deze ... Volgden er heeeeeel veel meer. Ik kom inmiddels om in de penlipsticks, maar dat weerhoud mij er niet van er elke keer weer eentje te kopen. Zo kocht ik laatst dus deze van Bourjois in de kleur Red Sunrise.


Het is een hele mooie, gepigmenteerde lipstick die precies de glans geeft waarop ik hoopte. Hij beloofd je langdurig te blijven zitten, en dat doet hij ook ! De glans vervaagt natuurlijk wel een beetje, maar dat kun je gemakkelijk bijwerken. De lipstick wordt niet vellerig of droog en het draagcomfort blijft de hele dag. Een topper! Ook de kleur is heel mooi. Een soort bijzonder rode kleur die ook kan doorgaan voor hardroze en in een andere lichtval zelfs ook wel iets warms bevat. Een manusje van alles dus, deze Red Sunrise.



Mijn ogen heb ik dit keer opgemaakt met het originele Urban Decay Naked palette. Waar ik vooral de gouden kan op ben gegaan. Op een of andere manier gebruik ik mijn Naked palette altijd in combinatie met rode lippen. Puur toeval, maar doordat deze oogschaduws zo neutraal zijn matchen ze perfect met een opvallende lipstick. 



Wat is jullie ultieme zomerlipstick? Zijn jullie net zoals ik dol op de glanzende knalkleurtjes, ga je eerder voor een nude lipgloss of kies jij helemaal voor een matte lipstick?

Geen opmerkingen: