Never let me go

Vandaag review ik de L'oréal Super Liner Perfect Slim in Grey en de L'oréal Xtreme Resist lipgloss in de kleur Never Let Me Go. Voor wie echt geen genoeg krijgt van glittertjes, is dit lookje gewoon gemaakt! De grijze eyeliner bevat een heel erg subtiel glittertje en de lipgloss ook. Alles waar té voor staat is niet goed, maar daar heb je bij deze look geen last van, want met deze subtiele glittertjes val je altijd in de smaak.



Te beginnen met de Super Liner Perfect Slim. Deze eyeliner is een vloeibare, die je aanbrengt met het vilten stiftje. Het vilten stiftje heeft een licht buigbaar puntje zodat hij jouw bewegingen prima kan volgen. De kleur is mooi intens, laat geen niet dekkende plekken achter en droogt vrij vlot. Dat scheelt weer een hoop geknoei ;-) er is enkel een klein minpuntje, mocht je je naderhand bedenken dat de wing toch net iets langer moest zijn en wil je hem aanpassen, is dat bijna onmogelijk. Door opnieuw met je vilten stiftje over je bestaande lijn te gaan, veeg je hem als het ware een beetje weg. Je bereikt dus zeg maar het tegenovergestelde van wat je wilde. Dus ik zou zeggen, trek die lijn in 1x goed, dan kun je dit probleem ontwijken :-)


Hierboven een fotootje van het eindresultaat. Een eyeliner is altijd een goede optie voor wanneer je een opvallende ooglook wil die toch alledaags is.


Next, de Xtreme Resist lipgloss in de kleur Never Let Me Go. Hoewel ik niet zo van de lipglossjes ben, is er toch een handjevol die ik erg graag gebruik, waaronder dus deze ! De lipgloss beloofd niet te plekken en dat doet hij dan ook niet. Buiten dat blijft hij ook onwijs lang hangen, zeker voor een lipgloss, dus dit snoepje is zeker een aanrader! 


De kleur is heel zachtroze, maar op je lippen toch iets intenser vanwege je eigen lipkleur en de glittertjes die deze lipgloss toch iets drukker maken dan een reguliere lipgloss met enkel glans. Ik vermoed dan ook dat de lipgloss zo goed blijft zitten vanwege zijn glittertjes. Top ! Het geeft je direct een inschuldig engelenbekkie die perfect matcht met al je uitbundige ooglooks!


En zo is je alledaagse lookje weer af! Hij is simpel (althans, als je eyeliner in 1x lukt ;-)), en ook nog eens onwijs mooi. Natuurlijk kun je bij slechts een winged eyeliner ook kiezen voor een wat meer gewaagde liplook. Wat kies jij ? Ga je voor rustig en subtiel, of voor lekker aanwezig?

Geen opmerkingen: