Pink is all you need

Juist nu het voorjaar eraan komt zijn we met z'n allen driftig opzoek naar voorjaarskleurtjes, en met welke kleurtje kun je nu beter dat gevoel krijgen dan met, jawel, roze!


Ik gebruik in dit blogje de mooie Candy Tinted Balm van Sleek in de kleur Marshmallow. Deze helderroze kleur die heel transparant is, laat zich gemakkelijk combineren met een hardroze lipliner. Want met een lipliner blijft zo'n balm toch 100x beter zitten, geniet je bijna de hele dag van je Sleek lipjes en wordt de kleur nog iets intenser. Nice !


Met deze vrolijke, roze lippen lijkt het wel alsof de zon meteen doorbreekt. Maar er was meer ...


Ik droeg deze dag het eyeshadow palette van Douglas in de kleur Silver Grey. De kleuren waren mooi, ik koos voor de lichtblauwe kleuren gemixt met wat roze in mijn binnenste ooghoek en wat lila in mijn buitenste. Toen ik paars op mijn onderste wimperrand wilde zetten, ging het helaas mis. Waar bij mijn lipbalm de zon doorbrak, barstte bij mijn ogen de regenbui los. Ik had er bij dit palette al wel over gehoord, en helaas kan ik het bevestigen, deze oogschaduw zorgt voor traanogen en natte ooghoeken. Ik heb helaas de hele dag moeten knipperen en heb het palette cadeau gedaan aan mijn prullenbak. Maar hey, het was gelukkig niet mijn laatste oogschaduw ! En in tegenstelling tot hoe rottig de oogschaduw op mijn ogen aanvoelde, zijn de foto's best mooi geworden. Het is een mooie kleurencombinatie die we natuuuuurlijk na kunnen bootsen met verschillende andere palettes !



En jullie ? Hebben jullie wel eens traanogen gekregen van een oogschaduw ? En hoe loste je dit dan op ? Er zijn vele manieren maar één ding is zeker, ga niet in paniek, dan wordt het enkel erger ;-)

Geen opmerkingen: