Royal make-upje

Het mooie palette van Sleek Enchanted Forest, heeft niet alleen een magische naam maar ook al haar oogschaduwtjes in het palette zelf hebben sprookjesachtige namen ! Buiten dat gaan je gedachten meteen naar een fluweelzacht, rood en dik sprookjesboek bij het horen van Enchanted Forest. Het kan dan ook niet anders dat de kleuren die hierin zitten mooier dan mooi zijn. Zo mooi als de prinses uit je jeugdboeken, ofzo ;-)



En het is ook zo, de kleuren zijn ronduit magisch te noemen. Van diepgroene kleuren tot sprankelend goud, elke kleur lijkt wel een koningsjuweeltje op zich. 


Bovenstaande kleurtjes heb ik gebruikt. Het was mijn bedoeling de look vrij neutraal te houden, maar aangezien ik al zoooooveel lookjes heb gemaakt die roségoud zijn of beige, kon ik het niet maken nu weer zo'n lookje te maken. En dus heb ik uitgebreid met de twee blauw/grijze kleurtjes die ik in mijn arcadeboog heb aangezet en op mijn onderste wimperrand.

De look is niet heel bijzonder, maar eerder gewoon leuk om even te laten zien. De volgende keer beloof ik jullie een uitgebreide look te maken met Enchanted Forest, waar je smeekt om uitleg! 



Op mijn lippen draag ik een makkelijk, goedkoop lipstickje van onze lokale apotheker. De lipstick is van Idyl en heeft nummer 017. Het is een longlasting variantje, en in tegenstelling tot al zijn longlasting broertjes van andere merken, is deze longlasting lipstick echt heel fijn. Hij blijft, zoals zijn naam ook doet vermoeden, lang zitten en hij maakt je lippen niet droog. Dus de hele dag mooie lipjes zonder dat de vellen eraan hangen! 



En zo zit mijn magische look er weer op voor vandaag! Binnenkort dus een uitgebreid blog over dit mooie palette, dus houd ons in de gaten!

Geen opmerkingen: