Als een wervelwind

We kennen ze allemaal. Die dagen waarop we ons onverwacht moeten haasten of ons verslapen hebben. We trekken een trui uit de kast, schieten onze broek in en gooien wat foundation over ons gezicht. Voor eyeliner, contouren en andere ongein is geen tijd; maar we hebben ook geen zin om met twee kale oogjes de deur uit te gaan. Wat nu?
Haasten is geen pretje. Alles doe je half en niks gaat zoals jij het wilt - zo kan de tandpasta bijvoorbeeld zomaar in je oog belanden, wat je oogmake-up niet ten goede komt...
Dus. Een look die snel is en er verzorgd uitziet - hoe handig is dat?
Zorg er allereerst voor dat je een foundation hebt die perfect op jouw huidtoon aansluit, in onze haast wrijven we de foundation niet met alle zorgvuldigheid uit en in een eigen huidskleur valt dit minder op. Contouren kan je ook wel laten zitten, een beetje poeder, bronzer en eventueel highlighter zijn voldoende. Voor de ogen is het altijd een ander verhaal geweest - want wat moet je daar nu mee? Nou; ik zal het je vertellen. Vandaag maak ik gebruik van het oogschaduwpalette Storm van Sleek. Er zitten zowel mooie warme tinten in dit palette als koele groene en blauwe tinten. Op het eerste gezicht ziet het palette eruit als een echte herfstlook; maar schijn kan bedriegen.




Voor deze super simpele look gebruik ik 5 kleuren van het palette; wat het doet klinken alsof het heel wat meer tijd kost dan dat het eigenlijk doet. Laten we beginnen;

  • Stap 1: Breng Sand Storm over het gehele ooglid aan.
  • Stap 2: In de binnenste helft van de arcadeboog gebruiken we Calm After The Storm, in de buitenste helft van de arcadeboog en in de buitenste ooghoek tippen we Eye Of The Storm aan.
  • Stap 3: Zoals ik al zei; voor eyeliner is geen tijd. Daarom gebruik ik Blackout als eyeliner; niet zo strak als vloeibare eyeliner, maar geeft wel een intense touch aan je wimperrand. In onze binnenste ooghoek tippen we Snow Storm aan.
  • Nu nog wat mascara et voìla! De gehele look zit er in vijftien minuutjes op ;-)



Toen ik vanmorgen de deur uit vluchtte koos ik voor een nude lipstick. Je kan echter ook de look iets oplichten door voor een feller kleurtje te gaan zoals ik op de tweede foto draag - die keus is aan jou. Dus; waar ga jij voor?

Geen opmerkingen: