Fris voorjaarslookje

Zoals de titel doet vermoeden, ga ik een voorjaarslookje doen. En met een fris voorjaarslookje bedoel ik natuurlijk niet dat het fris is buiten (alhoewel dat het nu nog wel is, ondanks het gezellige zonnetje !), maar met fris bedoel ik natuurlijk de fris roze kleurtjes oogschaduw die ik ga gebruiken uit het Sleek Storm palette.



En deze vier kleurtjes heb ik gebruikt voor dit zonnige make-upje ! Ik ben begonnen met een beige oogpotloodje. Dit zie je nu met oogschaduw nog maar heel af en toe. Daarna ben ik van start gegaan met de mat bruine kleur Eye Of The Storm. Mijn binnenste ooghoek heb ik aangezet tot het midden van mijn ooglid met de mat beige kleur Calm Before The Storm. Vervolgens heb ik de buitenste ooghoeken aangezet met de mooie, shimmery roze kleur Perfect Storm. Om de algehele look een wat warmere teint te geven, heb ik de gouden shimmery kleur Thunder Storm gedept in het midden van mijn ooglid. Niet alleen maakt deze de look warmer, maar heeft het ook een highlightend effect.



En zo ben je in vier kleurtjes klaar met een heel gezellig lentelookje! In een handomdraai heb je je ogen opgemaakt en het lijkt alsof je er uren mee bezig bent geweest!

Het mooie palette Storm van Sleek bestel je net zo makkelijk en snel als deze look, op www.beautysbest.nl!

Geen opmerkingen: