Time for some tea !

Een theetje drinken ... Ik houd er niet van, tenzij ik ziek ben. Beetje suiker erin, en dan kan dat kopje thee er wel mee door. In een wereld vol met theeliefhebbers voel je je dan toch een beetje alleen. Maar vanaf nu kan ik zeggen dat ik ook van thee houd, namelijk het oogschaduwpaletje Tea Time van L.A. Colors! Niet heel erg lekker om te drinken, wel erg leuk om op te doen :-)


Ik kocht dit schatje samen met twee andere paletjes van L.A. Colors, de grijze variant Stormy en de metallic kleurtjes in lichtblauw, lichtgroen en lila Chromatic. Deze twee anderen heb ik cadeau gedaan aan mijn lieve zusje en moeder, en Tea Time hield ik zelf. Want hey, er moest wel geblogd worden !


Ik begon met de meest donkere in mijn arcadeboog en ben toen langzaam teruggegaan naar de meest lichte kleur voor onder mijn wenkbrauw en ooghoeken. Dit paletje is niet heel speciaal of moeilijk, maar wel lekker simpel voor een doordeweekse dag waar je er toch goed uit wil zien, maar eigenlijk helemaal geen tijd hebt om er goed uit te zien ;-)



De oogschaduws zijn niet echt super gepigmenteerd en de shimmer verlies je ook al vrij snel, maar daar is de prijs ook naar. Verder geeft dit oogschaduwtje je wel een hele zachte uitstraling en hebben de oogschaduws iets weg van fluweel als ze op je ogen zitten. 


En dannnn ... Natuurlijk als altijd een lipstick als afsluiter, en dit is ook gewoon serieus een mooierd! De MUA in de kleur Shade 7. Een hele mooie perzikkleur met parelmoerglans, wat hem echt onweerstaanbaar maakt ! 


Wat denken jullie ? Geschikte look voor een High Tea toch! Zoeter dan al die koekjes bij elkaar :-)

Geen opmerkingen: