You are so special

Nee, het gaat niet over iemand, of over mijn grote liefde (nou ja ...); het gaat over het oh zo mooie Oh So Special i-Divine palette van Sleek! Een oogschaduwpalet met veel natuurlijke tintjes die je de mogelijkheid biedt om tientallen verschillende looks te maken. Daarom vandaag een blogje waarin ik twee totaal verschillende looks maak met hetzelfde palette :-)


Om het overzichtelijk te houden, heb ik voor twee looks gekozen die allereerst veel van elkaar verschillen, en ten tweede makkelijk zijn uit te leggen hier op het blog. Zo gebruik ik bij mijn eerste look vooral de rechterkant van het palet (uitgezonderd Celebrate en Glitz, de bordeaux en grijze kleuren), en gebruik ik voor mijn tweede look vooral de - je raad het al - linkerkant van het palet (uitgezonderd The Mail, de matte beige kleur). Ik wilde in de eerste instantie een knallende look, en de tweede keer vooral een mierzoet lookje. Here we go!




Mijn knallende look bestaat dus uit de rechterkant van het Oh So Special palet. Daar gebruik ik vooral de donkere kleuren van, en begin ik in mijn arcadeboog met de kleur Wrapped Up, waarna ik die uitwerk met de rest van de bruine kleuren en mijn ooghoeken en onderste wimperrand extra aanzet met Noir. Dit maakt de algehele look donkerder, terwijl je de look zonder Noir iets luchtiger zou kunnen houden indien dit too much is voor jou. Het ging mij er deze dag vooral om dat mijn lippen zouden sprankelen en dat lukt natuurlijk alleen met een glanzend rode lipstick! Gezien dit feit kiezen veel mensen ervoor hun ogen op de achtergrond te houden, maar omdat Oh So Special vooral natuurtinten bevat, vind ik dit makkelijk combineren met sparkling red lips


Mijn tweede look is gemaakt met enkel de linkerkant van het palet, en dan met name alle roze tintjes die zich in het palet bevinden. Want dit keer draaide het allemaal om lief, zoet en roze ! De shimmery kleuren gemixt met de matte, geven je look meteen dat beetje extra. Waar de matte vooral kleur toevoegen, voegen de glanzende kleur en glans toe. Dit maakt de gehele look een stuk dieper van kleur. Ik ben daarom in de afgelopen tijd van mening geworden dat hoe meer kleuren je gebruikt en combineert, hoe intenser en mooier de look uiteindelijk wordt. 

En jullie, wat vinden jullie de mooiste look van de twee? Ze zijn beide compleet verschillend en toch uit hetzelfde palet. Je shopt het palet op onze webshop www.beautysbest.nl. Echt een aanrader! 

Geen opmerkingen: