With a passion for fashion

Onlangs testte ik en droeg ik dit leuke oogschaduwpaletje van Golden Rose, Professional Eyeshadow Palette (Fashionline 110). Het paletje beschikt over 5 hippe kleurtjes die je moet durven dragen en moet weten te combineren, maar als je dat eenmaal weet, is hij hartstikke leuk. Je kunt de kleuren apart, in combinatie met elkaar, of gewoon allemaal tegelijk dragen. Dat laatste is wat ik heb gedaan, en het resultaat was erg mooi!



Ik ben begonnen met het aanzetten van mijn arcadeboog in zachtroze. Aangezien deze kleur eerder gebruikt kan worden voor het blenden van de andere kleuren, was hier dus ook niet zoveel van te zien en ben ik er met de oranje kleur overheen gegaan. Vervolgens gebruikte ik paars in mijn buitenste ooghoeken, en turquoise in mijn binnenste ooghoeken. Mijn onderste wimperrand heb ik aangezet met kobaltblauw (of felpaars, het is maar hoe je het noemen wil ;-)). Het resultaat is een soort van zonsondergang op je ogen, maar aangezien we daar het i-Divine Sunset palette van Sleek al voor hebben, wil ik deze look die naam niet geven ;-)



De ooglook is prima te combineren met verschillende kledingstijlen en is zeker niet té opvallend, maar toch aanwezig en heel apart. Het is heerlijk om te spelen met allerlei kleurtjes, en vooral kleurtjes die totaal niet bij elkaar lijken te passen. Op de foto draag ik, mooi passend bij mijn drukke look, een wat rustigere lipstick van Sleek: Lychee. De kleur heeft een peachy maar toch ook beige uitstraling en bevat een parelmoerglansje die de lipstick direct minder saai maakt én hij blijft lang zitten. Win win situatie!

De Professional Eyeshadow palettes van Golden Rose (Wat zeg ik? Het complete assortiment van Golden Rose!), zijn bij ons in de webshop verkrijgbaar. Tien prachtige variatianten voor € 12,95 per palette.

Geen opmerkingen: