Making a snapshot !

Ohhhh, snapshots, ofwel momentopnames, foto's, enz. Wie kent ze niet? In een tijdperk van selfies maken we foto's van van alles en nog wat, maar vooral van onszelf. En met dit vrolijke palette van Sleek is dat ook heel begrijpelijk, dit palette genaamd Snapshots schreeuwt om een selfie! 

Het Sleek i-Divine Snapshots palette is zeker wel één van de meest opvallende en vrolijke palettes in de collectie. Het palette bestaat uit appeltjesgroene, pimpelpaarse en knalroze kleuren, en geven je dat instant voorjaarsgevoel. Je opent dit palette tezamen met een vlaag van vers gemaaid gras, fladderende vlindertjes en een pril ochtendzonnetje - geen winterblues die dit happy palette van zijn stuk brengt!



Ik heb me dan ook zeker vermaakt met het gebruiken van de kleurtjes uit dit palette, en het was zeker moeilijk om slechts een paar kleuren uit te kiezen terwijl je ze het liefst allemaal op je ogen zou willen smeren ! Ieder kleurtje is een feestje op zich, maar ik ben gegaan voor de volgende combinatie: 

Ik begin met het invullen van mijn complete oogbol in de kleur Martini. Hij is perfect voor een goede basis, fungeert als soorte van primer en is het ideale begin van een geslaagde look. Hij is wit en hij is neutraal, maar dankzij zijn shimmer toch aanwezig en "af". Vervolgens trek ik langs mijn onderste wimperrand een lijn met Green Iguana. Een mooie zeegroene kleur die door kan gaan voor zowel groen, als blauw. In mijn onderste ooghoeken dep ik een beetje van de heerlijk zomerse kleur Kiwi Flower, en in mijn bovenste ooghoeken ga ik voor Summer BreezeDeze 2 happy colours geven het zeegroene randje langs mijn onderste wimperrand een net wat meer speels effect. Vervolgens zet ik mijn arcadeboog aan met Humming Bird. Deze geeft mijn look een echt blauwe basis, en kan ik vanuit hier verder met andere kleuren. Ik ga voor paars. In mijn buitenste ooghoeken gebruik ik Purple Haze, waarna ik direct Lotus Flower eroverheen zet voor wat meer diepte en wat meer shimmer. 
Ik gebruik voor een wat vollere look een liquid eyeliner langs mijn wimperrand en zet mijn wimpers natuurlijk ook nog even aan met mascara. 

En zo is mijn fruitige lookje klaar! Een scala aan kleuren die totaal niet bij elkaar passen en toch o-zo-leuk zijn in combinatie met elkaar. Ik ben klaar voor de zomer! 
Heb jij nu ook zin gekregen in zonnige ogen ? Je shopt het Sleek i-Divine Snapshots palette in onze webshop www.beautysbest.nl

Geen opmerkingen: