Make up on fleek with Sleek

Ik kan me nog goed herinneren dat ik nooit make up op wilde (en ik kan me er nu niks meer bij voorstellen). Ik vond een natuurlijke look gewoon mooier - kunnen jullie mijn vreugde voorstellen bij het zien van het i-Devine palette van Sleek? Een natuurlijke look - en toch opgemaakt; the best of both worlds.
Het i-Devine Au Natural heeft twaalf supergepigmenteerde oogschaduws op minerale basis, geschikt voor iedere huids,- en oogkleur. Het palette biedt een combinatie van donkere, lichte, matte en shimmery oogschaduws - waarmee je de meest mooie combinaties kunt maken.

De bovenste rij is perfect als highlighter of basisoogschaduw - gezien het feit dat deze minder gepigmenteerd zijn dan de onderste zes oogschaduws. Deze afwisseling zorgt ervoor dat je een mooie look kunt maken die natuurlijk over komt. Je kan hem zo intens maken als je zelf wilt.

Voor mijn eigen ''look'' heb ik de kleuren Taupe, Conker, Bark en Moss gebruikt.
Stap 1: Met mijn ringvinger breng ik Taupe over mijn gehele ooglid aan.
Stap 2: Met mijn ringvinger breng ik vervolgens een kleinbeetje Conker aan in mijn buitenste ooghoek. Met een oogschaduwkwast laat ik de kleur iets in mijn arcadeboog laten.
Stap 3: De rest van mijn arcadeboog vul ik in met Bark.
Stap 4: Onder mijn onderste waterlijn breng ik Moss aan - de groene kleur gebruik ik als accent.
Nougat gebruik ik als highlighter.

Vervolgens breng ik witte eyeliner aan, White Noise van Sleek. Mijn eyeliner gebruik ik nog steeds van Maybeline, evenals mijn mascara.
                       

De look is natuurlijk pas klaar als er een bijpassende lipstick is gevonden. Vandaag gebruik ik geen lippenstift maar een Matte Me -gloss van Sleek in de variant Birthday Suit. De Matte Me-glossjes hebben we in verschillende varianten. Vorige keer schreef ik al iets over de Gloss-me Maria Maria. Voor wat ga jij? Mat of glans?


Het is een mooie nude-kleur die perfect bij het Au Natural-palette past. En wat kan ik zeggen? Ik ben superenthousiast over deze gloss! De gloss trekt geleidelijk in en dat voel je - je voelt de gloss droger worden. Als hij ingetrokken is geeft de gloss niet af; dus geen lipgloss aan je glazen en kleding. Daarbij blijft de gloss de héle dag zitten. Ik herhaal: de héle dag. Zonder bij te tippen. En omdat de gloss mat is - en dus niet vet - is 'ie niet plakkerig. Dus het haren-waaien-door-de-wind-in-mijn-mond-probleem is verleden tijd.
                                             

Geen opmerkingen: