Ik kijk je in je mooie, blauwe ogen ... Lalala !

Als make-up verslaafde gaat ons hart natuurlijk 3x sneller slaan bij het zien van oogschaduwpaletjes en al helemaal indien deze in de aanbieding zijn. Voor een klein bedrag een oogschaduw op de kop tikken bezorgd je een hoop opmaak-plezier de volgende morgen en je hebt meteen weer een nieuwe look. Great!

Zo kocht ik onlangs een Big Eyes Eyestudio paletje van Maybelline in de kleur Luminous Blue. De oogschaduw bevat een rozige highlighter, een grijze lichte kleur, een kobaltblauwe kleur en een army green. De Big Eyes staan bekend om hun enorme kleurpigmentatie en hun lichtreflecterende deeltjes die de ogen helderder doen lijken. De paletjes zijn nu in de aanbieding, maar kosten over het algemeen €11,99. Dit is aan de prijzige kant, aangezien je voor hetzelfde geld een Sleek palette hebt waar 12 oogschaduwkleuren in verwerkt zijn en hier slechts 4. Maar goed, als een oogschaduw goed is, ben je eerder bereid er meer geld voor neer te leggen dus bij deze, hierbij mijn review !


Op bovenstaande foto heb ik de oogschaduw precies aangebracht zoals op de achterkant beschreven staat. Te beginnen met de highlighter over je volledige wenkbrauwbot, gevolgd door de lichtgrijze over je oogbol. Daarna kobaltblauw in je binnenste ooghoeken, de legergroene in je arcadeboog, en you're good to go! Ik heb op mijn onderste wimperrand ook kobaltblauw en legergroen gebruikt, ook al staat er niet beschreven wat je daar precies mee moet doen. Veel beschrijvingen skippen je onderste wimperrand gewoon, alsof deze niet bestaat, maar ik vind het altijd net iets voller ogen als je deze wel meeneemt. 

De oogschaduws zijn fijn, prima, maar niet overdonderend. De hightlighter valt bij mij het meest in de smaak, gezien deze echt de lichtreflecterende deeltjes laat zien. Zo heb je direct een mooi liftend effect onder je wenkbrauw! 


Kortom, een leuk oogschaduwtje en zeker als hij in de uitverkoop is, maar niet iets om over naar huis te schrijven. 

Om deze look, die natuurlijk wel gewoon hartstikke mooi is (!), af te maken, finish ik de look met de Runway Pink lipstick van E.L.F. 


De lipstick heet Runway Pink, maar oogt ook wel een beetje taupe of oudroze. 

Geen opmerkingen: