French (colorful) manicure (Looks 2016)

Laatste in de rij van 2016 trends is (tromgeroffel !) ... De French (colorful) manicure ! We kennen allemaal de french manicure, zo kennen we ook vast allemaal wel de french manicure met andere kleurtjes. En welke kleurtjes dan precies, dat maakt niet zoveel uit. Maak het bont!


Ik begin met een zacht lila kleurtje. Dit keer gebruik ik één van Ciaté's Paint Pots, in de kleur Sugar Plum. Eén laagje is duidelijk niet genoeg, en dus doe ik er een tweede laagje overheen. Niets nieuws onder de zon, de meeste nagellakjes hebben twee laagjes nodig om goed te dekken.


Dannnn ... Is het tijd voor een randje, net zoals bij gewone french manicure. Ik kies voor wit, maar je kunt natuurlijk kiezen uit welke kleur dan ook. 


Vervolgens kun je er nog wat leuke nailart op los laten. Ik gebruik nagelstickertjes in geometrische vormen, aangezien geometrische vormen ook echt een hype zijn voor 2016. Houd je daar niet van? Je hoeft geen nailart te gebruiken. Misschien houd je er juist wel van, maar niet van zulke strakke vormpjes. Ook dan zijn er genoeg mogelijkheden; gebruik andere nagelstickertjes zoals bloemetjes of vlindertjes, of schilder zelf je kunstwerkjes erop met stripers



En zo is je French (colorful) manicure af ! Al deze vrolijke kleurtjes geven je een instant voorjaarsgevoel. Heerlijk lila, mooi zachtroze, misschien wel babyblauw of kanariegeel - maak er wat moois van!


Geen opmerkingen: