Feeling like Nemo

Feeling like Nemo. Nee, ik ga me niet opmaken zoals een visje (daar later in dit blog toch iets meer over), maar ik test vandaag de True Colour lipstick van Sleek in de kleur Coral Reef. Met deze fantastische kleur op voel je je toch een beetje zoals een tropisch visje in een kleurrijk koraalrif!


De huls van de True Colour lipstickjes is zacht. Een soort rubberachtig gevoel geeft hij, en sluit daarom ook heel zacht. Afijn, genoeg over de huls, we willen de lipstick !


De lipstick zelf is echt een koraalkleur. Op de foto misschien wat roze van teint, maar in het echt een enorm felle koraal die zelfs iets weg heeft van neon.


Op elke onderkant van een True Colour lipstick zit een stickertje met kleurherkenning, naam en nummer. Superhandig als je ze in je tas hebt zitten en niet elke dop open wil draaien totdat je de juiste hebt gevonden.


De lipstick is een glossy one, en smeert gemakkelijk uit. Nogmaals, op de foto heeft hij een helaas wat meer roze teint. Geloof me als ik zeg dat Coral Reef een echte knallende koraalkleur is ! Het is een erg fijne lipstick en door zijn zachte, shiny textuur accentueert hij eventuele velletjes niet. Voordeel !

Om even terug te komen op het "opmaken als een visje", er zijn serieus mensen die zich prachtig opmaken als ... Een visje ! En dan wel zoals Nemo en Dory uit Finding Nemo. 



Of het iets alledaags is ? Wellicht niet. Alhoewel de onderste prima kan op een zonnige bestemming, cocktailtje erbij, met je teentjes in het zand ... 

De True Colour lipstick van Sleek kun je overigens bij ons in de webshop kopen ! Niet alleen de kleur Coral Reef, maar ook veel andere kleurtjes. Ik zou zeggen, neem vlug een kijkje en kies jouw favorietje!

Geen opmerkingen: