Lente in ''Garden of Eden''

De kleuren voor deze lente mogen dan wel blauw (voor de ogen) en rood (voor de lippen) zijn, ik heb zo'n mijn eigen kleurtjes. Want wat is er nu meer lente dan lila en groen? Precies. En het mooie van dit alles? Deze kleuren komen samen in het Eye Palette - Garden of Eden.
Het Sleek i-divine palette Garden of Eden bevat de móóiste lentekleuren. Van lila tot appeltjesgroen, maar ook aubergine-tinten en bruine oogschaduws. Grotendeels bestaat het palette uit shimmers die een echt goede pigmentatie af geven. Hoewel de groene kleuren het palette lijken te overheersen, kun je echt veel kanten op. Je kunt gaan voor een zachte lila-look, paars combineren met bruin of paars combineren met de groene tinten. Je kunt echter ook gaan voor een frisse groene smokey eye!
                            

Voor vandaag houd ik het bij een paars/groene look. Op en top lente! De look is heel makkelijk te maken en je hebt heel weinig van de oogschaduws nodig ;-)
De kleuren die ik gebruik zijn; Eve's kiss, Python, Flora, Entwined, Fig, Evergreen, Fauna & Tree of life.


  • Stap 1: Ik breng Eve's Kiss op het midden van mijn ooglid aan.
  • Stap 2: Python breng ik aan in mijn buitenste ooghoek en laat hem overlopen in Eve's Kiss.
  • Stap 3: Hetzelfde doe ik in mijn binnenste ooghoek, ik breng Python aan en laat hem overlopen in Eve's Kiss. Ook laat ik de kleur Python aan weerszijden overlopen in de arcadeboog en ''verbindt'' de kleur op deze manier.
  • Stap 4: Met Entwined dik ik mijn arcadeboog aan.
  • Stap 5: Om mijn buitenste ooghoek iets intenser te maken breng ik een klein beetje Flora aan.
  • Stap 6: Vanaf mijn buitenste ooghoek laat ik Tree of Life langs mijn onderste wimperlijn lopen. De kleur langs mijn onderste wimperlijn laat ik licht vervagen, door hem over te laten lopen van Tree of Life, naar Fauna, naar Evergreen en uiteindelijk Fig.
  • Stap 7: In mijn binnenste ooghoek breng ik Fig aan.

Als de oogschaduw erop zit en ik ein-de-lijk klaar ben met blenden, dan is het tijd voor een subtiel randje eyeliner. Zoals altijd gebruik ik de gelliner van Maybeline. Om het groen iets intenser over te laten komen trek ik met een zeegroenoogpotloodje een lijn in mijn onderste waterrand. Omdat dit een vrij opvallende ooglook is, houd ik mijn lippen kalm. Ik gebruik hiervoor de lipgloss van Fake Bake in No Worries. En zeg nu zelf; zo hoort de lente ook te zijn. De vogeltjes fluiten, geen vuiltje aan de strakblauwe lucht - no worries!

Geen opmerkingen: