Let's Mauve on, it's going to be Taupe!

Mauve, taupe, al die prachtig beige kleuren met lila ondertoon; ze doen je zwichten voor elk oogschaduwpalet waar je voor staat. En zo kon in dit geweldig mooie palet van Zoeva ook niet weerstaan. En Taupe, heet 'ie. En hij is werkelijk prachtig ...


De oogschaduwpaletten van Zoeva zijn altijd mooi en altijd natuurlijk van kleur, alleen de verpakking laat te wensen over. Zoeva gebruikt namelijk kartonnen doosjes, en gezien de prijs mag hier best verandering in komen. Afijn, het gaat om wat erin zit. Let's see !

Ik ben begonnen met de kleur Outline in mijn arcadeboog. Een mooie taupe kleur (verrassing!) die een perfecte basis legt voor de rest van je look. Omdat ik toch een wat warmere look wenste, ben ik met de mooie zachtroze kleur Handmade zachtjes mijn oogbol in gaan vullen terwijl ik ook een stuk arcadeboog meenam om de kleur Outline zo te vervagen. Handmade is dus een zachtroze kleur met een gouden glans, waardoor je direct een hele warme teint krijgt. Vervolgens heb ik mijn binnenste ooghoeken laten oplichten door de zilvergrijze kleur Sheers & Voiles op te doen. Heel subtiel is er toch een lichte highlight te zien. Tot slot heb ik Old Master, een donkere tint lila, in mijn buitenste ooghoeken, onderste wimperrand en opnieuw mijn arcadeboog gezet. Deze geeft de look een toch wat intensere kleur, aangezien de kleuren van dit palet heel zacht zijn. 


Het resultaat is onwijs natuurlijk! Zoals eerder genoemd hebben alle paletten van Zoeva een natuurlijke uitstraling. Van warme tot koele tinten is er wel een palet voor iedereen! 


Verder heb ik gebruikt: Clinique Moisturizers BB Cream als basis, het Sleek Solstice Highlighting Palette, de Miss Sporty Insta Glow Bronzer en de lipstick All That She Wants van Catrice

Kortom, deze look is geslaagd! Een mooie natuurlijke look voor alledaagse dagen.

Geen opmerkingen: