Shine as lights do

Felle kleuren oogschaduw, het kan tegenwoordig allemaal en het is ook hartstikke mooi, mits op de juiste manier aangebracht natuurlijk. Maar roze oogschaduw (en dan met name knalroze, neonroze oogschaduw!), daar moeten we vaak nog wel aan wennen. Waarschijnlijk omdat roze ervoor zorgt dat we eruit zien alsof we de hele nacht hebben liggen grienen. Maar ... Dat hoeft niet! Wees subtiel met deze gave kleur en je ooglook is adembenemend.


Ennnn DIT is de look die ik vandaag maak met het Snapshots palette van Sleek. Er is geen oogschaduwpalette die zich beter laat lenen voor knallende looks, als het Snapshots palette. Enne ... Wij verkopen 'm in onze webshop! Dus hop hop, van 't blog zo naar de shop!


En dit zijn dus de kleuren die ik gebruikt heb. Ik wilde graag de "rustige" kleuren uit dit palette gebruiken (voor zover dat mogelijk is in dit knallende palette), omdat ik tot nu toe alleen nog maar de discokleurtjes heb gebruikt. Maar toen viel mijn oog dus op de neonroze, die ik echt echt echtttt een keertje goed wilde gebruiken. En dus eh ... Werden het de rustige kleurtjes, in de mix met een paar knallertjes ;-)

Ik ben begonnen met de bordeaxrode shimmerkleur Sunset. Deze zet ik in mijn arcadeboog en op mijn onderste wimperrand (de helft). In mijn binnenste ooghoek zet ik de beige kleur Sand Walker. Deze matte kleur is heel licht, ik zet direct daarna de oranje/beige matte kleur Washed Ashore in mijn buitenste ooghoeken. Omdat ik mijn onderste wimperrand nog iets te weinig body vind hebben, zet ik Purple Haze daar aan. Doordat Sunset er al aangebracht was, is de paarse kleur van Purple Haze meteen wat afgezwakt. Dit geeft een mooi effect en wat donkerder, zoals ik wilde. In mijn ooghoeken (en een beetje op mijn onderste wimperrand) zet ik Martini voor was highlightend effect. De neonroze kleur Magenta Madness gebruik ik als soorte van eyeliner langs mijn hele bovenste ooglid. Ik maak het puntje van de bijgeleverde sponsapplicator een beetje nat en neem daarna de kleur op het sponsje. Dit maakt de kleur wat intenser, en dat is in dit geval nodig omdat ik al oogschaduw op heb. En oogschaduw op oogschaduw - vooral als het dus een dun randje betreft - pakt niet zo lekker. Dus, maak het sponsje een tikkeltje nat, en je kleur is knallend !


En zo is mijn knallende neonlookje af ! Ik heb mijn look natuurlijk afgemaakt met de mooi matte lipstick van Sleek, Pink Freeze. 

Deze look past perfect bij dit voorjaar, lekker in het zonnetje. Draag er een vrolijk bloesje bij, doe wat Ibiza-armbandjes om en je bent ready to go

Shop nu al dit moois op www.beautysbest.nl!

Geen opmerkingen: