Naked not nude

Urban Decay Naked palettes zijn serieus een MUST onder zovelen, maar niet iedereen heeft zin in een uitgebreide look of smokey eye. Dat hoeft ook zeker niet, want met Naked kun je zoveel kanten op ! Van een knallende, donkere look, een natural looking lookje, of een look die mensen doet geloven dat je geeneens oogschaduw draagt. Daarom gaan we vandaag wel Naked, maar niet nude.



Ik gebruik dit keer slechts 3 kleuren uit het Naked palette. Want zelfs met maar 3 kleurtjes kom je met Naked al een heel eind. Je kunt een mooie, verzorgde ooglook neerzetten zonder je hakve make-upkast open te trekken. De kleuren van Naked zijn goed gepigmenteerd en blijven goed zitten, dus je kunt er gerust op vertrouwen dat jouw 3 kleuren lookje de gehele dag trouw bij je blijft ;-)

Ik gebruik de mooie grijze kleur Gunmetal op mijn gehele bovenste ooglid, en de mooie roze kleur Toasted op mijn onderste wimperrand. Voor extra highlight in de ooghoeken gebruik ik natuurlijk Virgin. Om het geheel af te maken gebruik ik van ons eigen Sleek het Eau La La eyeliner in de kleur Cacao. Door te spelen met grijze, roze en bruine kleuren, maak je deze op het eerste gezicht saaie look toch wat speelser. Je bent in een handomdraai klaar en toch zien je ogen eruit alsof je 3 uur eerder bent opgestaan ervoor !


Op mijn lippen draag ik de Day + Night lipstick van Egypt Wonder. Een lipstick die zich aanpast aan de zuurgraad van jouw lippen. Zo heeft ieder dus zijn eigen unieke kleur ! Buiten dat dat zo is, is de lipstick ook nog eens onwijs romig en blijft hij de heeeeele dag (echt de HELE dag !) zitten ! Deze lipstick laat zich door zijn eigen subtiele, unieke kleur prima lenen voor een look met de Naked palettes. Hoe natuurlijker, hoe mooier!

Geen opmerkingen: