Purple Power

Zoveel kleuren, en ook zoveel kleuren paars. Paars is eigenlijk een hele geliefde kleur die in elk seizoen wel gedragen kan worden. In de lente en zomer kunnen we gaan voor licht lila, in de wintermaanden voor donkerpaars en aubergine. Maar daartussenin zijn nog zoveel meer teinten paars, te denken aan bruinige kleuren laars of taupe. Paars, je kunt er echt alle kanten mee op en daarom is het i-Divine palette Garden Of Eden van Sleek een persoonlijk favorietje van mij. Waar de meesten hem zullen bestempelen als 'voorjaar', kun je hier ook nog zoveel meer mee ...



Bij deze look ben ik vooral voor de natuurlijk paarse teint gegaan. Ik wilde paars, maar wel met een rustige uitstraling zodat paars toch niet de overhand zou hebben. Zo ben ik begonnen met de bruinig paarse kleur Entwined. Deze is niet alleen natuurlijk, maar ook speels met zijn gouden glittertje. Ook de lila kleur Forbidden heeft dit gouden glittertje in zich, deze heb ik ook gebruikt om naast mijn bruinige basis toch alvast wat lila erbij de gooien. Met Paradise On Earth maak ik hem nog net iets meer paars en doordat ik Python gebruik voor de bruine finish, geeft deze ook meteen wat meer diepte doordat hij de donkerste kleur is uit mijn keuzes.


Het resultaat mag er dan ook zijn! Absoluut niet te heftig, maar zeker wel duidelijk lila. Bij deze look is het mooi je wimpers extra aan te zetten met mascara, deze komen door de enorm shimmery kleuren extra mooi naar voren.


Op mijn lippen draag ik de Rimmel Naughty Nude lipstick. Ook al heet hij nude, hij is eerder meer naar de paarse kant aan het neigen. Daarom past hij zo goed bij dit lila lookje van vandaag.

Niet de lipstick, maar wel het oogschaduwpalet van Sleek is bij ons te koop in de webshop!

Geen opmerkingen: