Blackout

Donkere oogschaduws, dikke eyeliners, volle wimpers; de perfecte ingrediënten voor een avond stappen zou je denken. Welnee, dit kan ook prima overdag! En dan vooral met het Sleek i-Divine palette Storm. Deze bevat zowel donkere als lichte kleuren die je net zo lang kunt combineren totdat je jouw perfecte smokey eye hebt bereikt. Maar ik werk vandaag met slechts 4 kleurtjes uit dit palette. 



En dit zijn ze ! Ik wilde voor een lekker heftige ooglook gaan. Die ooglook kan me dan ook niet donker genoeg zijn en dus ben ik begonnen met de heerlijk zwarte kleur Blackout in mijn buitenste ooghoeken. In mijn binnenste ooghoeken gebruik ik Snow Storm, de allerlichtste uit dit palette. Deze twee uitersten vormen dus mijn basis van deze hele look. Wat ik verder nog gebruik is shimmery aubergine kleur Firestorm om Blackout iets te verzachten, en de roze shimmery kleur Perfect Storm om alle kleuren mooi in elkaar te laten overlopen. Verder is het een kwestie van borstelen, borstelen en nog eens borstelen met je kwastje totdat alles dusdanig is geblend dat je echt een smokey eye hebt bereikt. Met de dikke zwarte eyeliner (in mijn geval de L'oréal Super Liner Blackbuster) maak je je look helemaal af en na twee lagen mascara ben je good to go


Ik ben werkelijk helemaal verliefd op mijn look van vandaag. Hij is heftig, hij is donker en gewaagd, maar zoooo mooi. Echt zonde om dit slechts met avondjes uit te dragen terwijl je overdag de hele wereld kunt laten zien hoe mooi deze kleuren matchen.


Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je je lippen lekker rustig houdt met deze look. Zo laat je je ogen lekker knallen en gaat echt alle aandacht daarheen :-)

Geen opmerkingen: