Everybody loves a green eyed girl !

Ik wilde dus voor een natuurlijke look gaan. Zo eentje die mooi is maar heel simpel, lekker vlug klaar ... Dat is niet gelukt. Ik bedacht me namelijk ineens dat ik kans had kleuren uit het Sleek Storm palette te gebruiken, die ik nog niet gebruikt had! Want ja, je hebt twee types vrouwen heh; diegene die hun make-up afstemmen op hun kleding, en diegene die hun kleding afstemmen op hun make-up. Ik behoor tot de eerste groep vrouwen (tennnzij ik een heeeeeel mooi, nieuw make-upje heb die ik uit MOET testen !).



En dit is dus de look die we gaan maken! Ik ben gegaan voor - uiteraard, gezien mijn kleding - de blauwe kleuren met groen. 


Ik begin met het aanbrengen van de lichtst blauwe kleur uit het palette, de mooie shimmerblauw Gathering Storm. Deze zet ik op mijn binnenste ooghoeken tot het midden van mijn ooglid. Vervolgens zet ik vanaf het midden van mijn ooglid tot mijn buitenste ooghoek de donkerste blauwe kleur Electric Storm. In mijn arcadeboog, op mijn omderste wimperrand en in het midden van mijn ooglid (ja, gewoon over de rest heen !) zet ik voor een wat warmere teint en een wat donkerdere look de donkergroene kleur Storm Cloud aan. Met de mooie gouden Sand Storm verzacht ik de randen en laat ik mijn oogschaduw mooi uitlopen. In mijn ooghoeken gebruik ik Snow Storm voor de nodige highlight in deze look, gezien hij anders erg donker wordt.


En zo is hij geworden ! Een prachtige look met het Storm palette van Sleek. Een look met onwijs mooie, gepigmenteerde kleuren die diep en warm zijn, en veel shimmer bevatten. Op mijn lippen gebruik ik de Candy Tinted Lipbalm van Sleek in de kleur Bon Bon. Want bij een heftige ooglook, blijven de lippen beter op de achtergrond ;-)


Shop nu deze mooie Sleek producten op www.beautysbest.nl !

Geen opmerkingen: