Look me in the eyeliner

Een superstrakke, mega dunne, geweldig puntige winged eyeliner, het is de droom van iedere vrouw. En dan met name dat hij in 1x lukt. De meesten gebruiken dan ook alleen de eyeliner zelf. Ik combineer hem vandaag met het Maybelline The Nudes palette, waardoor het helemaal niet zo opvalt als je de mist in gaat. Handig!



Ik begin met de zwarte kleur in mijn buitenste ooghoeken. Doordat ik mijn ooghoeken heb afgeplakt met tape (hier heb ik wel eens over geblogd) kun je met oogschaduw al een strakke lijn toveren en is het straks niet zo moeilijk deze te maken met eyeliner, aangezien je de oogschaduwlijn kunt volgen. Vervolgens gebruik ik de witte kleur oogschaduw (naast zwart) in mijn binnenste ooghoeken. Deze twee contrasterende kleuren matchen perfect. Ik wilde graag een gouden touch geven aan deze look, en dus gebruik ik de gouden oogschaduw uit de onderste rij om de witte en de zwarte mooi in elkaar te laten overlopen. Maar dan ... Dan is het tijd voor de eyeliner !

Zoals ik dus al zei, is het makkelijk om de oogschaduwlijn te volgen met je eyeliner. Omdat die oogschaduwlijn zwart is, loopt de zwarte eyeliner hier mooi in over en kun je hier en daar dus wel een foutje maken. Maar dit is natuurlijk niet de bedoeling ;-)


De bedoeling van vandaag was dus een gouden touch en een lekkere, dikke eyeliner - die natuurlijk wel goed gelukt is. Dat is aardig goed gegaan ;-) ik ben blij met mijn black & white lookje en een gouden glansje.



Bij deze look koos ik er wederom voor mijn lippen rustig te houden. Dit is iver het algemeen altijd wel het mooiste bij looks zoals deze. Maar voor een avondje weg zijn donkerdere lippen ook zeker een goede optie !

Geen opmerkingen: