Cocktail Spring

Niet zo'n voorstander van fel gekleurde lippen en zijn oogleden in elke kleur van de regenboog ook niet jouw ding? Probeer dan eens een pastel-look! Perfect voor de zonnige lentedagen die nog komen moeten.
Ik moet het toegeven; er komt wel een beetje kleur aan te pas. Voor iedereen die wel van een frisse (en kleurige) look houdt, maar zeegroene ogen te heftig vindt; nu is er deze look. Dus laten we snel beginnen! Voor vandaag gebruik ik het Urban Decay Gwen Stefani-palette en Sleek's Oh so special.

Stap 1: 1987 uit het Gwen Stefani-palette komt terecht op de binnenste helft van mijn ooglid.
Stap 2: Steady - ook van Gwen Stefani - breng ik aan op mijn buitenste helft en laat hem overlopen in 1987, om het geel/goud iets af te zwakken.
Stap 3: Gift Basket uit Oh so special komt in mijn arcadeboog. Ook breng ik Ribbon aan in mijn arcadeboog. Vanzelfsprekend laat ik deze kleuren ook in elkaar overlopen, zodat er geen roze of bruin overheerst.
Stap 4: Harajuku (Gwen Stefani) tip ik aan in mijn binnenste ooghoek. Langs mijn onderste waterlijn gebruik ik Zone uit hetzelfde palette.
Stap 5: Vloeibare eyeliner wordt naar mijn idee te hard, dus kies ik ervoor om Punk uit het Gwen Stefani-palette te gebruiken als eyeliner. Ik trek een kleine wing, maar blend deze wel uit!

Na wat mascara is het tijd voor de lippen. We houden de look zacht vandaag, dus ik kies voor een nieuw hot product; namelijk de Juicy Shaker van Lancôme in The Mango Goes Wild.


Veel bloggers zijn mij waarschijnlijk al voorgegaan met het reviewen van deze lipgloss/balm, maar vandaag is het woord aan mij. De Juicy Shaker wordt gezien als een combinatie van een lipgloss en een lippenstift, maar daar ben ik het niet mee eens. Het is eerder een lipgloss gemixt met een lippenbalm en blijft dus niet heel lang zitten. Wel bevat het lippenolie dat een verzorgende werking heeft en dat is altijd mooi mee genomen ;-)

Het kussentje waarmee je de Juicy Shaker aanbrengt is heel zacht. Ik heb verschillende lagen aangebracht op de gloss iets meer gepigmenteerd te maken. De lijn kent veel verschillende kleurtjes, waarvan de een meer pigment afgeeft dan de ander. De gloss doet het goed voor een zachte (pastel-)look zoals vandaag, en voor wie rode of koraalkleurige lippen te heftig vindt, is dit zeker een oplossing.



Geen opmerkingen: