Jurkjes, blote tenen en lichtgroen

Oh wat kunnen we toch onwijs genieten van één van de eerste mooie dagen in het voorjaar. De winter die net voorbij is, de zon die je 's ochtends wakker maakt en de vogeltjes die fluiten. Je slaat de ramen open, ruikt de lente, en weet het zeker: vandaag ga ik voor groen!


En dus werk ik vandaag met het Sleek i-Divine palette Garden Of Eden, waaruit ik natuurlijk alleen de groentjes gebruik ! De kleuren Adam's Apple en Fig gebruik ik in mijn binnenste ooghoeken. Zo gebruik ik de koelere groene kleuren Evergreen en Fauna in mijn buitenste ooghoeken. In mijn arcadeboog en onderste wimperrand gebruik ik Tree Of Life voor de extra kleur en diepte. 



En zo maak je in een handomdraai weer een super zonnig lookje ! Met de i-Divine palettes van Sleek heb je echt alles bij de hand wat je nodig hebt voor een geslaagde ooglook. In onze webshop vind je deze, plus alle andere i-Divine palettes. Scoor jouw favorietje en maak de mooiste voorjaars-creaties !

Geen opmerkingen: