Feel like a woman

De lipsticks van Chanel. Het zijn dure grapjes, maar dan heb je meestal ook wel wat ! En dat geldt zeker voor de Rouge Coco in de kleur Mademoiselle. Ik heb een handjevol favorietjes, en dit is er eentje van. Met een stompje schaaf ik hem nog over mijn lippen, maar dat geeft niks, hij geeft nog genoeg kleur af ! Een nieuwe kopen, daar ben ik niet zo van. Dan kies ik altijd liever een ander kleurtje om uit te proberen, eentje die ik nog nooit gehad heb :-)

De Mademoiselle lipstick verraad al een beetje dat hij onwijs vrouwelijk is. Nu is lipstick dat natuurlijk sowieso wel (hihi !), maar deze mooierd heeft een kleur die bijna niet te omschrijven valt ...
Velen delen hem in bij The Browns. Daar past hij ook zeker bij met zijn nude-achtige look, maar hij is ook zeker rozig, hij heeft ergens ook iets weg van donker peach en hij kan zelfs door voor een mattige rood. Dit alles in de blender, en daar heb je Mademoiselle!

De lipstick is romig, maar niet té. Hij laat zich dus gemakkelijk opbrengen, maar is ergens ook wat stroever waaraan je direct merkt dat dit een blijvertje is ! En dat is hij zeker. Niet alleen op lange termijn in gebruik, maar ook als een lipstick die zowat de hele dag blijft zitten. En zelfs al zakt hij af ... Dan is hij nog steeds hartstikke mooi.

Dan ... Gebruik ik dit mooierdje als eyeliner. Ik vind hem turquoise, hij komt over als grijs op mijn ogen, maar uiteindelijk heeft hij gewoon de naam Purple. De Lost In Galaxy oogschaduws van Douglas zijn mooi in hun eentje maar kunnen ook mooi gecombineerd worden over bijvoorbeeld een donkere (zwarte) oogschaduw om zo meer diepte of kleurschakering te vormen. Maar goed, aan tijd was gebrek, dus gebruik ik hem als eyeliner en ook dan is hij erg mooi - maar ook erg natuurlijk. Van de blauwe gloed is weinig meer te zien ...


En zo is mijn look voor vandaag weer af. Combineer rustige make-up met felle kleding en je bent toch klaar om fleurig de dag door te komen! De lipsticks van Chanel zijn altijd nog verkrijgbaar, de Lost In Galaxy oogschaduw hoort bij Douglas' lentelook.

Geen opmerkingen: