Don't let the sun go down on me


Het Sunset palette van Sleek is een zonnetje op zichzelf, maar deze gemixt met een winged eyeliner waarbij je ook nog eens alleen de warme, oranjekleurige teinten gebruikt ... Dat is pas smullen!



Dit is de look die het uiteindelijk gaat worden. Ik gebruik zoals ik al zei alleen warme kleuren en de eyeliner is gezet met de L'oréal Super Liner Perfect Slim in de kleur Grey.


Hierboven het Sunset palette. Ik heb enkel de onderste rij kleuren gebruikt, en zwart. Ik ben begonnen met de drie rozige teinten rechtsonder, waarna ik de oranjige gebruikt heb op mijn onderste wimperrand. De twee aubergine/paarse kleuren gebruik ik alszijnde een soort eyeliner op mijn bivenste ooglid, waarna ik er met zwart licht overheen ben gegaan om het nog iets dieper te maken. Daarna heb ik natuurlijk de eyeliner getrokken, deze maakt het geheel af. TIP: heb je geen eyeliner of heb je een hekel aan vloeibare eyeliner ? Als je een schuine kwast hebt en deze een beetje nattig maakt, kun je deze in de zwarte oogschaduw dopen en zo je eigen eyeliner maken. Ultra-goedkoop ook nog eens, want deze zwarte kleur zit gewoon gratis en voor niets in dit palette ;-)


Zo is de ooglook uiteindelijk geworden. Heel mooi met zijn warme teinten en toch ook weer heel modern dankzij de winged eyeliner. 


Op mijn lippen draag ik vandaag de Fake Bake lipgloss No Worries. Ik heb er al veel over geschreven, maar de lipglosses van Fake Bake zijn gewoonweg top! Je kunt ze mixen of alleen dragen, maar hoe dan ook ze zijn altijd mooi. No Worries is een zachtroze shimmergloss die ergens ook wel een licht gouden glansje bevat. Hij laat zich prima combineren met deze ooglook!


En zo is mijn lookje af voor vandaag. Met een nogal warme en gouden hoofdtoon zie ik er vandaag heel zomers uit, alsof ik net terug ben van vakantie met al mijn highlights en gouden shimmery kleuren. Waar houden jullie het meeste van? Mag het glanzen ten top, of liever wat meer terughoudend mat?

Geen opmerkingen: